[custom-facebook-feed feed=1]
OBSŁUGA KLIENTA I EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Projekt realizowany przez AGENCJĘ INNOWACJI.
Sprzedaż to nieodzowny element dużej części organizacji, aby ją dobrze zaplanować potrzebujemy indywidualnego podejścia i zaangażowania. Dzisiaj klient kupuje inaczej, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Współczesny klient potrzebuje odpowiedniego
podejścia, komunikatu, kompleksowości. Zdecydowanie częściej wyraża swoje zdanie w Internecie i bardziej niż cenę, ceni profesjonalną obsługę. Aby odpowiedzieć na jego potrzeby należy być elastycznym i aktywnie poszukiwać rozwiązań, których
oczekuje. Słuchać jego potrzeb i na nie odpowiadać. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej, niż dobrej oferty.
CERTYFIKACJA INNOWACYJNOŚCI
Agencja Innowacji przeprowadzi wdrożenie innowacji w Państwa firmie.
Zakres innowacji:
-innowacje produktowe – wprowadzenie wyrobu lub usługi, które są nowe lub znacząco udoskonalone.
-innowacje procesowe – wdrożenie nowej lub znacząco udoskonalonej metody produkcji lub dostawy.
-innowacje organizacyjne – wdrożenie nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez firmę zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem.
-innowacja marketingowe – wdrożenie nowej metody marketingowej wiążącej się ze znaczącymi zmianami w projekcie/konstrukcji produktu lub w opakowaniu, dystrybucji, promocji lub strategii cenowej.
Audyt i kontrola wprowadzenia zaleceń zakończy się uzyskaniem certyfikatu innowacyjności.
Otrzymanie Certyfikatu Innowacyjności będzie skutkować wzrostem konkurencyjności, jak również będzie stanowiło dodatkowy walor w staraniu się o dotację unijną.
PROGRAM WSPARCIA FIRM
To podstawa dla działania w zasadzie każdej firmy usługowej czy produkcyjnej. W trakcie współpracy dostarczymy informacje o firmach lub osobach zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami. W niektórych przypadkach możemy zautomatyzować etapy prezentacji, negocjacji, ofertowania, podpisywania umów lub sprzedaży.